Hubnu!

12. května 2011 v 19:26 | Žanyska |  Deníček
Ahoj všem..jestli sem ještě někdo zavítá...:)

Holky, tak už zase hubnu.. Ale konečně tím správným způsobem.. Pochopila jsem, že omezováním nic nezhubnu - nebo zhubnu, ale pak se mi to zle vrátí...zrádný jojo efekt! :)
Jím tedy cca 5500 kJ denně, dodržuju 25% bílkovin, 30% tuků a 45% sacharidů a makám na sobě (Jillian, běh). Holky, kdo neznáte sebekoučink na www.stobklub.cz, tak doporučuju! Tam jsem teď jako doma! :)
Sem už se asi nevrátím....
 

Jídelníček 4.2.2011

4. května 2011 v 19:28 | Žanyska |  Jídelníčky
Tak můj dnešní jídelníček...mám toho nějak moc...:)

Snídaně: 30g DV Čokoflek, 100ml nízk.mléka, 55 g hroznového vína = 200 kcal
Svačina: 2 wasa plátky, kostička nízk. sýra = 100 kcal
Oběd: kuřecí rizoto se sýrem, okurkový salát = 400 kcal ???
Svačina: bílá paprika, kostička nízk. sýra = 40 kcal
Večeře: 3 dcl kuřecího vývaru s vejcem a nudlemi, wasa plátek = 300 kcal ???
II. večeře: plátek chleba Active, tvaroh. pomazánka (nízk. tvaroh, nízk. mléko, jarní cibulka), 2 velké ředkvičky = 162 kcal

= cca 1200 kcal

- jako plus považuju počet kcal
- nelíbí se mi rozložení jídla
- moc malá svačina odpoledne a velká večeře


Pohyb:
1 hodina běhání s letáky
bude cvičení s Jillian :) 30 days shred, dnes začínám! :)


Don't worry...be happy..

3. května 2011 v 16:32 | Žanyska |  Deníček
Včera jsem se tu svěřovala… Ani si nedovedete představit, jak mi bylo. V životě jsem o tomhle problému nikomu neřekla a původně jsem to vůbec na blog dávat nechtěla. Ale tak nějak mám pocit, že když jsem se takhle veřejně svěřila, že to bude mnohem lepší. A nejvíc se mi ulevilo, když jsem všechno řekla drahému a on mě pochopil a slíbil, že mi pomůže.. J Dneska jsem si na internetu našla spoustu informací o záchvatovém přejídání a budu se mu snažit, co nejlépe předcházet. Budu jíst 6x denně a na oslavách prostě jídlo odmítnu, nejsem otesánek, že? Přítel mi slíbil, že mi s tím pomůže.. J Vážně si tolik vážím toho, jakého mám chlapa..takovej je prstě jenom jeden a můj!!! ;)
Nebudu se tolik soustředit na váhu..zákaz každodenního vážení je podmínkou… Váhu budeme kupovat o víkendu, zvážím se další den ráno a pak až za týden. Každodenní vážení a s ním spojené výkyvy váhy podle toho, jestli zadržuju vodu, nebo jsem nebyla na záchodě, by mě mohly vydeptat a způsobit záchvat..
Zaměřím se víc na pohyb, začnu zase víc číst a vařit zdravě - přítel chce, abych se s jídlem nepřizpůsobovala jemu, ale on mně.. J Takže žádná smažená vajíčka, chleby ve vajíčku, slaniny, fast foody apod…budeme nakupovat jen zdravé potraviny, aby doma nebylo nic, co by mě mohlo lákat! J
Můj jídelníček bude vypadat takto:
Snídaně: cca 200-250 kcal
Svačina: cca 100-150 kcal
Oběd: cca 300-350 kcal
Svačina: cca 100-150 kcal
Večeře: cca 200-250 kcal
II. večeře: cca 100-150 kcal
Když sečtu u každého denního jídla vyšší hodnoty, celkově mi to vychází na 1300 kcal, což je stále hubnoucí jídelníček…a navíc, cvičení udělá dost, hlavně potřebuju zpevnit..
Pro Lucy:
Neboj, nic se neděje..za to vůbec nemůže ta dieta.. Prostě se to začalo pomalu vkrádat a najednou to vyvrcholilo.. Já se zase seberu! J S takovým chlapem, co mám doma to půjde.. Je dobře, že se to dozvěděl.. J Mockrát děkuju za podporu!!!
 


Mé problémy s jídlem...

2. května 2011 v 21:38 | Žanyska |  Deníček
Nevěděla jsem, jak mám tenhle článek nazvat... Je jedna věc, kterou jsem tady na blogy na sebe "nepráskla"... Než jsem tu před dvěma lety zhubla na 50 kilo, trpěla jsem záchvatovým přejídáním.. Byla jsem dost úzkostný člověk..neměla jsem moc aktivit..začala jsem bydlet sama... Byla jsem schopná nakoupit si v mekáči celý velký menu, k tomu třeba bigmac a 3 cheeseburgry (v mekáči jsem dělal, že je to jídlo pro víc lidí) a celou cestu jsem se těšila domů, až to všechno sním...navrch jsem se zaplácnula tabulkou čokolády a pak mi bylo neskutečně špatně...fyzicky i psychicky...psychika byla horší..byl to kolotoč výčitek a jedení dalšího a dalšího jídla.. Nutno podotknout, že jsem nikdy nezvracela.. Pak ani nevím jak, jsem to překonala...vzpamatovala jsem se z jednoho chlapa, který se mnou zacházel jak s hadrem a já ho tak milovala, že jsem mu všechno odpouštěla, našla jsem si nové přátele, začala sportovat a výsledek se dostavil...

Proč o tom píšu teď?? Cítím, že je to zase tady.. Pomalu se ten hnus zase vkrádá do mýho života, ačkoli teď jsem vyrovnaná a šťastná... Je to nenápadný, ale já už vím, že se to rozjelo... Večra večer jsem se přejedla...dneska večer zase... Bylo mi jedno, co jím, prostě jsem to do sebe bezmyšlenkovitě naházela a pak mi bylo špatně....i teď mi je.. Tajně jsem si koupil jídlo a všechno snědla, aby to přítel neviděl - velká bageta, tyčinka mars, šunka...pak jsem měla chleby ve vajíčku...další 2 krajíce chleba se šunkou, pekla jsem kuřecí stehna, tak jsem si hned jedno dala s rýží (měl to být oběd na zítra) a nakonec jsem snědla půl čokolády a zapila to dvěma frisky....hrozný co... Jsem ze sebe nešťastná... Bolí mě břicho a brečím... Svěřila jsem se příteli... Pomůže mi... Nechci do toho zase spadnout! :(((((((

1. den = 700 kcal

1. května 2011 v 18:08 | Žanyska |  Jídelníčky
Čarodějnice jsem oslavila ve velkém sstylu...pila jsem Frisco a milion panáků Captaina Morgana.... Snídani jsem zaspala.... Bylo mi blbě... Odpoledne jsme byli u babičky a já to nedala..:( musela jsem změnit plán.. Jsem trubka...:(
Odpoledne jsem navíc byla na

Snídaně: 2 wasa plátky (70), 1/2 cottage (88), 150g okurka (24) = 182 kcal
Svačina: nic
Oběd: 2 wasa plátky (70), 100g olomouc. tvarůžků (125), 114 g kedluben (33) = 168 kcal
Svačina: 2 malé kousky slaného závinu, 6 malých jakobysvatebních koláčků = 500 kcal ????
Večeře: olivy = 80 kcal
celkem: 930 kcal

Pohyb:
dopíšu
***
nelíbí se mi to! :( Celý den je mi špatně..didím se, že jsem toho nesežrala mnohem víc...moc dobře vím, jakou mívám po tahu žravku...mekáč, hranolky, párky, tatarka a pod. celkem jsem to ustála... Zítra máknu víc!!!
Jo a mám čočky!!!!! :))))

Plán - 1. den ABC diety podle Lucy :) = 700 kcal

30. dubna 2011 v 15:10 | Žanyska |  Jídelníčky
Snídaně: 30g DV Čokoflek (120), 100ml, nízk. mléko (36), 50g horzno (35) = 191 kcal
Svačina: Corny linea bílá čoko = 65 kcal
Oběd: 2 wasa plátky (70), 1/2 cottage (88), 150g okurka (24) = 182 kcal
Svačina: bílý jogurt 150g = 89 kcal
Večeře: 2 wasa plátky (70), 1/2 cottage (88), bílá paprika 100g (16) = 174 kcal

celkem: 701 kcal

Pohyb:
domácí posilko 30 min.

Grilovačka :)

30. dubna 2011 v 11:57 | Žanyska |  Jídelníčky
Ahoj holky,

článek napíšu večer :)

Snídaně: 30g DV čokoflek, 120ml nízk. mléka, 50g hroznového vína
Svačina: nic
Oběd: 300g zapečené brambory (brambory, kuřecí maso, paprika, cibule, paprika, rajče, vajíčko, mléko, lžička oliv. oleje)
Svačina: 1/2 velký kedlubny, wasa plátek, 1 pl. sýra 20%
Večeře: nevím...grilovačka...budu se snažit!!!!! :)

Pohyb:
45 min. inline brusle (byli jsme ráno po snídani, na trase ani noha...perfektní!!!!!!)

EDIT:
Holky, dneska večer (tj. za chvíli :)) vyrážíme na čáry..je to teda spíš grilování a mejdan v jednom podniku... Sposta jídla, alkoholu, kamarádů, skvělý hudby...mno, tak na mě myslete, ať to moc neposeru...:) zítra startuju upravenou ABC dietu :))

Nečekaně...

29. dubna 2011 v 20:37 | Žanyska |  Jídelníčky
Ahoj holky...
Ty jo...někdy mám pocit, že si blog píšu jen sama pro sebe..a pro Lucy :).....:( No cco, hlavně že mi pomáhá....:)
Dnešní den nedopadl podle mých představ, nečekaně nás pozvala budoucí tchýně :).. Od čtyř hodin do osmi jsme byli na návštěvě...v téhle situaci bohužel nelze odmítat jídlo, takže si to asi dokážete představit...viz jídelníček...... No, tak si aspoň ještě zaposiluju :)


Snídaně: 30g DV čokoflek, 120ml nízk. mléka, 50g hroznového vína
Svačina: BonaVita Line tiramisu
Oběd: 250g zapečené brambory (brambory, kuřecí maso, paprika, cibule, paprika, rajče, vajíčko, mléko, lžička oliv. oleje)
Svačina: Activia višeň
Večeře: malý talířek různých salámů, kousek sýra, pár koleček celozrnné bagety, pár chipsů, několik jednohubek s máslem a salámem, sladká buchta s se šehačkou :(((((
Pohyb:
dopíšu


Always look on the bright side of life! :)))

28. dubna 2011 v 18:49 | Žanyska |  Jídelníčky
Dneska je perfektní den - optimismus se mi zase vrátil, děvčata! :)
Dokonce jsem dnes i stíhala v práci…napsala jsem tam i tenhle článek.. :)
Držím se svého včerejšího plánu a jsem spokojená a nemám hlad. Jen mrkve jsem musela vyměnit za bílou papriku a rajče, mrkve mi doma tak nějak zplesnivěly :D… K obídku jsem si dala cottage s příchutí hořčice a cibule a doporučuju. Trošku jsem se bála, ale je fakt famózní! ;) Po obědě jsem se zašla projít do parku, sedla jsem si na lavičku, do uší jsem si pustila soundtrack k Amelii z Montmartru a připadala si jako Pařížanka! :) Á propos…na svatební cestu jedeme do Paříže! Miluju to město!!! A s mým nejdražším to bude paráda! :)

klik na CČ :)

Plán 28.4.

27. dubna 2011 v 21:41 | Žanyska |  Jídelníčky
Vzhledem k tomu, že se už dlouho pohybuju kolem 55-57kg (nemůžu se teď zvážit, dneska ráno jsem si rozmlátila váhu - tímto prosím o radu, jakou si mám pořídit - nejradši bych nějakou s měřením vody, tuku atd. - máte zkušenosti???), tak jsem se rozhodla omezit svůj energetický příjem a konečně máknout na pohybu! Jsem už konečně zdravá, takže žádný zbytečný kecy a každý den bude pohyb - pod jídelníček tedy přidávám kolonku pohyb a budu si ho denodenně zapisovat. Nebudu jíst pečivo - koupila jsem si wasa chlebíčky, takže tí budu pečivo nahrazovat. K snídani budu jíst jedině cornflaky s nízkotučným mlékem a ovocem (i sušené). Oděd bude teď dost často studený - tedy pokud nebudu vařit..
V květnu bych chtěla zkusit

Plán na 28.4.:
Snídaně: 30g DV čokoflek (120), 120ml. nízkotuč. mléka (50), 50g hrozn. vína (35) = 205 kcal
Svačina: 2 mrkve = 85 kcal
Oběd: cottage (hořčice&cibule) (185), 2 wasa chlebíčky (70), paprika bílá (25) = 280 kcal
Svačina: Milko tvaroh čokoláda = 156 kcal
Večeře: dušená zelenina (80), 3 pl. sýra 20% (120), lžička oliv. oleje (45) = 245 kcal
= celkem 971kcal

Pohyb:
4x25 sed-lehů, 4x25 dřepů, 4x25 zakopávání každá noha, 4x25 každá noha zakopávání pravý úhel, 4x25 posilování vnitřních stehen každá noha, 3x18 výpadů každá noha

Další články


Kam dál